Kızlar tüp bebekle hamileyim 39+0 a gün verdi doktor 3 mart için 37+5 deyim bugün 2 gündür ara ara belden sancı girio kasıklara karnıma yayılıo sanırım 3 nü beklemicek 2 gündür yatamıyorum sağıma yatsam sağıma kayıyo top gibi oluo soluma yatsam aynı şekilde devam ediyor ahududu yaprağı çayına başladım cumaya kadar içicem sonra adaçayına başlıcam 38+0 da tahmini ne zaman doğururum doğurmak istiyorum artık doktorda doğumun kendi başlaması çok iyi dedi 😥