tlhmrv merhabalar bende 2. Ye hamileyim daha 15 haftalığız daha şimdiden 14 e kadar yükseliyor ilk doğumundada oldu tansiyon sıkıntısı ondada yaşadım ama normal doğum yaptım siz ilk dogumunuzu nasıl yaptınız nasıl oldu daha ikincide çok erken haftalarda yükselince korkuyorum endişeleniyorum