SevgiTura71 Kizlar 37+6 haftalik hamileyim bebegim cok hareketsiz sizce acile gitmelimiyim evham yapmak istemiyorum ama merak ediyorum dunden beri asiri az hareketleri bi yandan beyaz akintim fazlalasti
tlhmrv SevgiTura71 hiç riske atma bence gününde dolmuş nerdeyse en azından bişey varsa erken müdahale eder alırlar. İçin rahatlar hem görmüş olursun ..
Eessmmaa SevgiTura71 doktoruna ulaş ve bence bi gözkük doktrıa. birşey kaybetmezsin en azından birşey varsa bile önlemiş olursn