Selam kızlar 32+2 oldu şükür normalde hamileliğim başından beri akıntım vardı beyaz kokusuz ama haftasonu 1 kez sarı beyaz şekilde peçeteye uzayan sümüksü bi akıntı geldi aynısı bu sabahta oldu randevum yarın ama bu şekilde nişan olabilir mi? Pazartesi idrar yaptırdım herhangi bir enfeksiyonunda yok biraz korktum başına gelen var mı?