hilalmami Selam 36+1 haftalık hamileyim. Kasık agrılarım var. Henüz doğumla ilgili bişe söylemedi doktor cumartesi günü muayene gidicem. Sizde durumlar nedir doğumla ilgili bişe dedimi doktorunuz.
Minigim--2 hilalmami bende 36+2 doğumla ilgili henüz bişey konuşmadık yarın kontrolüm var bakalım nolucak hayırlısıyla inşallah erken dogma ihtimali var suyu azalmış benimkinin benim ikinci sezeryan olucak normalde tarihimiz belli o tarihe kadar bişey olmazsa 8 Mart gelicek
olmezbusra11 hilalmami aynıymışiz kuzum bizde 36+1iz kasik ağrısı da oluyor ara sıra alt karnimda adet olacak gibi sancı oluyor normal sanırım kuzum ya ben doktorların fln videolarını izliyorum vücut kendini doğuma hazırlıyor diyorlar
hayalperest2310 hilalmami yarın 36 haftalık olcm adet sancısı gibi agrılarım başladı bacak arası agrılar gece rahat uyuyamıyon dayanacaz az kaldı 🥰
Gulsengulsen hilalmami 36 haftalık bugün gittim normal doğum için tavsiyeler verdi. Adaçayı iç dedi perine masajı, hareketler vs. Verdi. Normal istediğim için… Ama çatı muayenesi vs yapmadı. Ara sıra sancım oluyor ama çok şiddetli değil.nst de bi şey yok
hilalmami Minigim--2 saglıkla gelsin inşallah bende sezeryan istiyorum bakalım biraz ileri gidiyo dogumu etkilermi bilmiyorum
Betulaa İdrar enfeksiyonu var mı diye baktınız mı ben de 34 e giriyorum daha 36 değilim ama kasık ağrım olduğunda acile gitmiştim idrara baktılar enfeksiyon çıktı, geçince de ağrım bitti
hilalmami Betulaa yok henüz doktora gitmedim ama heryerde vücut kendini doguma hazırlıyor yazıyor cumartesi doktora gittigimde söylicem
hilalmami hayalperest2310 benimde aynı öyle adet olcakmısım gibi bende internetten baktıgımda doguma hazırlanıyormuş vücut saglıkla dogsun bebişlerimiz
hayalperest2310 hilalmami aynn korkuyorum en azından 38 i görelim sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲
olmezbusra11 hilalmami demedi canım haftaya kontrolüm var o zaman çatı muayenesi yaparım dedi bir de bebeğin kilosuna göre yorum yaparız dedi bakalim