Bugun tam 10 haftalik olduk Elhamdulillah. Asiri derece de koku hassasiyeti yaşıyorum bu beni çok yoruyor migde bulantım hafif var kusturucak şekilde değil ama Buda insani etkiliyor, gaz var🤭 inşallah yakında hepsi geçer bebişlerimiz sağlıklı gelisin de bunada şükür ♥️