Bebilito Kızlar 29 haftalık olduk Asiye hanıma gidiyorum ama çok hızlı geçiyor aklımdaki soruları unutuyorum. Doğumda nasıl yardımcı olacak aklım karışıyor. Aynı hastanede Mürvet ve Muhabbet hanım var çok iyi diyorlar siz ne dersiniz
Sevvl Bebilito bende gittim ilk muayeneler çok güzel ama kontrol muayeneleri hiç ölçüm vs yok ilgi yok dahada gitmedim
Ndd_ Ben Derya Hanıma gidiyorum ama annemde ikiz kardeşlerimi asiye hanımda doğum yapmıştı bundan 12 sene önce memnundu
91mer Ndd_ mesela Asiye hanıma takıoli okursak doğuma Asiye hanım mı geliyor Yasa geliyorsa fark alıyır mu
Esesipsblog Bende 19. Haftamdayım uzun süredir asiye hanıma gidiyorum ama bu aralar banada çok hızlı geçiyor muayene gibi geliyo