Feyzaa123 Kizlar bugün doktor kontrolüm vardı. Doktor ilk defa alttan muayene yaptı hiç açıklık yok dedi.Birde eliyoebhafiften karnıma bastırdı bu yaptığı sadece açıklık muayenesi mi yoksa çatı muayenesi de yapmış oldu mu ? Yani ikisi aynı şey mi?
hulyaakgn34- Feyzaa123 karnına sadece baskı uygulamasını anlamadım genelde bunu doğum esnasında yaparlar bebek aşağı baskı uygulasın diye belki açılma artık başlasın diye yapmış olabilir çatı muayenesi sonrası leke vs olabilir