Canım kadın doğuma git ilaç yazar bende 4 aylık hamileyim 4 aydır bu illetle savaşıyorum kaşıntı akıntı yanma mahvolmustum artık kadın doğuma gittim kültür yaptı bir ilaç yazdı onunda faydası olmadı sonra suya atılan tozdan yazdı üç defa yine faydası olmadı en son aile hekimine gittim durumu anlattım fitil travazol antibiyotik yazdı çok şükür bir haftadır ne ağrı ne akıntı ne de yanma sunuda belirteyim akıntı çok iğrenç kokuyordu her gün duş almak zorunda kalıyordum kurtuldum artık