Nisn23 istege bagli sezrryan sanmam surekli takibe gitmiyorsan ve 2. Sezeryansa onda bile doktorun gelmiyor km nobetciyse o diyolr ozel odalar genelde hep dolu malesef torpilde cok dönüyör doktorlar ozel tanidik hastalarina tahsis ediliyor sanirim, ama ozel oda olsada eş kalamiyor yannda servise sadece ziyaret i saatinde gelebiliyor refakatci olarak sadece 1 kisi kalabiliyor