Esraggbkn doktorum bana da doğum zamanı ile ilgili bilgi vermedi daha erken olduğu için ama, ben sormuştum 23 nisan olma ihtimali var mı diye, öyle açıldı konu :) ikinci benim ama daha heyecanlıyım sanki. Bi tek alışveriş konusunda daha rahatım o kadar