Ben_bir_anne_miyim 2 senelik evliyim evlendikten 1 yıl sonra vajinismus tedavisi oldum bir kimyasal gebelik ve 1 düşük yaptım şu an çok yeni hamile olduğumu öğrendim. Zaten Vajinismus gebeliğe engel bi durum değil canım 🥰
Papatyakokulukiz Vajinismus tedavisi gördüm 1 sene daha sonra kimyasal gebelik yaşadım ve şuan 6 aylık hamileyim. Vajinismus geçen bisey korkmayın
Arzubal Benn doğumuma çok az kaldı 3 gün sonra 40 hafta olacak normal doğum yapabilir miyim vajinismusla bilmiyorum çok da korkuyorum
sunmomy sezeryan olmak zorunda kaldım. Bebiş erken geldi.. Ama alttan muayne oldum 3-4 kez hiçbir şekilde korkmanıza gerek yok bende cok kastım kendimi falan ama gerek yokmuş acı veren bi işlem değil sadece vajinusmus yuzunden insan korkuyor