Ebrus25 Buda benim hikayem ❤️ 01.11.2018 tarihinde planlı sezeryan icin gün almıştım hastaneye geldik yarışımızı yaptırdık ve odamiza geçtik odamızı bir güzel süsledik öykü kizim icin 👼🏻 Sonra ebe geldi beni ameliyat icin hazırladı o dakkaya kadar hiçbirşeyin yoktu o dakka gözlerime yaşlar doldu korku girdi içime acaba bebeğime birşey olurmu . Ne bileyim korktum sanırım . Ameliyat odasına girince korkum sahada artık o masaya çıkmak beni cok korkuttu . Cok değil bal kızım 10 dakka içinde doğdu . 2740 gr 39 haftalıktı 45 cm minyon doğdu kızım 🦋 belden spinal oldum herkesin söyleyipte büyüttüğü kadar bir acı yaşamadım cok şükür 🙏🏻 Kızım doğduğunda 2 saat yoğun bakımdan kaldı cok şükür oradanda savaşarak çıktı benim meleğim . Herkese hayırlı saglikli sıhhatli doğumlar diliyorum . Cok severek takipnettigm bu programda rabbim kimsenin elini boş bırakmasın hepimizin yardımcısı olsun insallah 🙏🏻 Tavsiye : sezeryan olarak Doğum yaptım çantama koyduklarım arasında en cok kullandığım ve kurtarıcım deepend oldu kesinlikle almalısınız 😊😍😘😘😘