Kizlar benim sat 28 ekim ama dollenme gec oldu doktor tahminen 14 kasim hamile kaldigimi soyluyor. Simdi ben cin takviminde hangisi ile hesap yapayim? Hamile kaldigim tarihle mi sat tarihi ile mi? Cunku sat derhal sonra hamile kalmadim ortada 2 haftalik bir bosluk var☺️