Elifozkaya Kızlar Allah nasip ederse 27 şubat günü sezeryana gidiyorum❤️ Allah hepimize sağlıkla evlatlarına kavuşmak nasip etsin🙏🏻 İnşallah pozitif sezeryan hikayemi buraya yazmak bana da nasip olur🥰🥰🥰
Mustafayigitvebeytugannesi Elifozkaya 27 Şubat olunca ilk oğlumun doğum günü bende 27 Şubat’ta zaat 13.13 de doğurmuştum ilk oğlumu burcu balık ve hep ağlar Allah’ım sabır versin şimdiden sana 🤭🤭 Allah’ım sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🌺 kolay doğumların olsun inşallah.
Elifozkaya Mustafayigitvebeytugannesi ahhh sürekli ağlıyor diye hep duydum bakalım bizimki nasıl olacak😂😂 teşekkür ederim 🤲🏻
Mustafayigitvebeytugannesi Elifozkaya saygılı sevgili hayırlı uzun bir ömrü olsun inşallah canım. Balık olan oğlum çok ağlıyor akrep olan oğlumda aksine bı o kdar akıllı. Şimdi karnımdaki oğlum da boğa olcak nasipse bakalım o nasıl olcak 🤭😅😅
Elifozkaya Mustafayigitvebeytugannesi amiin inşallah 😂 balıklar hep ağlak sanırım 😂 çekeceğim var sanırım😂😂
Mustafayigitvebeytugannesi Elifozkaya evet kendini ona göre hazirla. 🤣 Hatta belki inanmican ama oğlum kendi kendine arada oturur ağlar ne oldu diye sorarım bilmiyorum içimden ağlamak geliyo der ama bı gör hıçkıra hıçkıra nasıl ağlar ama ortada da bişey yok 😂😂
Elifozkaya Mustafayigitvebeytugannesi ayyyy aman yarabbi😂😂😂 hayır hamilelikte bende öyleydim ama hormonlardan 😂 bu balık burçlarının işi zor😂 kızım affetsin hesaplayamadım😂😂
Mustafayigitvebeytugannesi Elifozkaya hahaa böyle şeyler hesaplamaya gelmiyor elimizde değil ne yapalım 🤣🤣🤣