Kızlar depremden dolayı il değişikliği yapmak zorunda kaldım 37+5 haftamdayim sadece bir kere acile gittim alttan muayene ettiler yumuşama olduğunu ama açılma olmadığını söylediler. Nst de de sancım yoktu. 28 şubata randevu bulabildim . Ancak dünden beri bel ağrılarım çok arttı ve bebeğim aşırı hareketlenmeye başladı sizce acile bir görünmeli miyim yoksa muayene olmayı mi beklemeliyim ? Doğumu yaklaşanlarda böyle sancılar var mıydı ?