CydBzl aynı durumdayız başından beri pek fazla belirtim olmadı çok nadir oldu, 2. Trimestera geçtiğimden beri sanki hamile değilmişim gibi hissediyorum hiçbir belirti vs yok tek belirti diyebileceğim kasık ağrılarım oluyor ara ara o kadar. O yüzden bende doktora gidesiye kadar telaşlanabiliyorum bazen, ama kötü düşünceleri iyi düşüncelerle bastırmak için elimden geleni yapıyorum. Allah’ım hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah💖