Skrn1 bende 35 hafta öğrendim su azalmasını 7 di benimde 2 gün sonra çağırdı gittim iyi dedi bide yarın gidicem bakicak aç gel dedi banada ne olur ne olmaz doğuma alabilirim dedi evde bebeğin hareketlerine bak dedi oynaması önemli olan dedi şuan 36+2 yarında atlatirsak eğer iyi olur bizim için en azından kuveze girmez 5 marta kadar gitsek iyi dedi yarın herşey yolunda olursa tarihi konuşuruz dedi inşallah vaktini beklerler tek duam bu ay bitsin öyle gelsin istiyorum inşallah öyle olur