Sibl evet çok zor zaman geçmek bilmiyor,bende oğlumu bırakmak zorunda kaldım.O da çok etkilendi.Hic korkmayın.Bana düşük yapıyorsunuz yukarı çıkın gerekeni yaparlar demişlerdi,altımda bebek bezi takiyordum 6 numara ondan taşıp yerlere damlıyordu.Anormal büyüklükte pıhtılar düşürdüm.Ama sağlıklı gebelik ise nasibi de var ise size tutunur 🤲🏻Bol bol dua edin dinlenin