Rabia04_09 Merhaba Hanımlar. Biz kızımla 26+2 haftalık olduk. 2 gündür hareketleri çok aşırı yoğun ve sert değil. Sizde durumlar nasıl? Bi kaç gündür çok yoğun ve hareketli geçiriyorum ve çok yoruluyorum acaba ondan kaynaklı mı hareketleri az?
sonnenschein Rabia04_09 ben de iki gündür yoğundum hareket hissetmedim neredeyse ama Bugün daha sakinim daha net hissediyorum bence yorgunken daha az hissediliyor
Mhtpflz Rabia04_09 benimde öyle bazı günler çok hareketli bazı günler çok sakin ama yorulduğun zaman hareketleri azalabilir çünkü bebeklerde yoruluyormuş
catandgirlmom Rabia04_09 arada duruluyor minnoşlar benimde 24 te durulmuştu korkmuştum doktorum her gün 10 tane hareket saydığın sürece endişelenme dedi bebiş harekete başlıyor duruyor 1 hareket tekrar başlıyor duruyor 2 hareket gibi.. 10 olmuyorsa hemen bana haber ver dedi sayıyorum bütün hün illaki 10 oluyor o nedenle korkmuyorum. Allahım saplıkla kavuştursunn hepimizi
Rabia04_09 catandgirlmom Amin. Günde 10 hareketi oluyor hiç olmuyor değil ama önceki günler özellikle akşam vakitleri aşırı hareketli olurdu bi iki gündür durgun olunca korktum
catandgirlmom Rabia04_09 o zaman korkmayın daha bir düzenleri yok doğunca bile olmuyor düzenleri 😂 bizim minikte bazen akşam çok aktif bazen gündüz hiç anlamıyorum bazen ben yürürken o da içeride parti veriyor falan 😂
Rabia04_09 catandgirlmom Vallahi ya 😅 bu posttan sonra benimki bi hareketlendi bu saat oldu hala durmadı demek ki dinlenince kendine geldi 😅