Sude3456 38+2 yim karnimda ağrı oluyo geceleri sırtım çok agriyo yattığım yerden kalkamiyorum acaba dogumummu başladı kartal eğitimde yapicam dogumummu 39 haftalikken gel dediler 6 martta sabah aç karnina