OznurD insanlar burda içlerini döküyorlar valla bana komik geliyor çünkü cevap yoksa hemen siginilan o postlar oluyor size cevap gelmedi ise internet diye bir icat var elinizin altında internetten bakarsınız ki insanlar orayada yorumlar yapıyor kim iyi kim kötü ve ayrıca memnuniyet kavramıda kişiden kişiye değişir bunuda unutmayın isteyen istediğini de sallayabilir çünkü insanlar bunaliyor çevrelerinde belki anlatacak kimseleri yoktur bir nebze rahatliyorlar bunuda böyle düşünün aslında keşke moderatorler devreye girse şu sizin gibi cevap alamayınca bu şekilde post açanlara karşı bir çözüm olsa insanların postlarina karışmayın