Nlnr_anne exipial lipo diye bi nemlendirici var, karnım hariç geri kalan her yerime duş sonrası sürüyorum, karnıma da ne biliyim ilaç niyetine olduğu için sürmeye korkuyorum. Ama öyle güzel kaşıntı alıyor ki , doktora sormuştum kuruluk dermatitim var kullansam olur mu duş sonrası diye deri üstü uygulamaların hiçbirinde sorun olmaz dedi