zelaldi Arkadaşlar etlik şehire gidiyorum. Gittiğim doktor çok tatlı bir kadın ama gebe polikinliğine vermiyorlar kadını. Önerdiğiniz memnun kaldığınız ilgili bir doktor var mı ona randevu alayım
MinelHaapy Ben bugün Ayşe Sena hanıma gittim gayet güzel ilgilendi 3 Farklı doktora gittim hepsi çok iyiler kötü birine denk gelmedim