Bu doktorda doğum yapan var mı arkadaşlar 3 aydır takipliyim doğuma 3 hafta kaldı normalde doğumu çam ve sakura da yapmayı planlıyordum fakat muhabbet hanım çok güvendiriyor kendine çok sıcakkanlı kafamı karıştırdı şimdi iki aradayım acaba muhabbet hanımda mı doğum yapsam diye