Paramedik16 seeymaugur tek kese mi çift mi canım benim çiftti biri sağda biri solsaydı bebeklerin çok rahat hissediyordum 20.haftadan sonra
dyt_gulcay Tek kese 19 da birini 21 de diğerini hissetmeye basladm 😊ilk hissettiğim simdi daha net ikincisi pit pit 😇
ABoyAndTwinsBoysMoms haftadayım. Genelde birini daha çok hissediyorum. Ama yerlerinden de olabilir ya da biri daha hareketli olduğu için de olabilir. Sağda hissediyorum %80 diyebilirim. Sol altta da oluyor ama çok daha nadir.