Kızlar öncelikle doktoruma 1 saat önce mesaj attım geri dönüş yapmasını bekliyorum..Oğlumla 24+6 olduk bugün itibari ile ama hareketlerini dün hiç hissetmedim ondan önceki akşam kesildi zaten deprem haberinden sonra hiç hissetmedim.Normalde o kadar hareketli bi bebekki o hareket ettiğinde karnımı izliyordum sert vurur bide..Ama hareketini hissetmiyorum başına gelen var mı?Bu tür durumlar normal mi?