Kızlar bebeğim 53 günlük zatürre başlangıcı ve kanda enfeksiyon 35 çıktı dün yatış verildi. O kadar üzgünüm ki. Deprem de dışarıda kalabalıkta kaldık çok soğuk aldık kayınpederim olacak geri kafalı İstanbul a göndermiyordu burada rahatsınız diyordu rahat dediği küçük bir odada 40 kişi kaldık enfeksiyon kapacak dediğimde ben kötü oldum. Sinirlerim o kadar bozuk ki gözüm görsün istemiyorum onları