Kizlar merhaba 21cihaftamizi bitiriyoruz insAllah.
Karnimin asagisinda sertlik oluyor onceden bebegi elimle hiss ederdim dokununca simdi sertlikdenmi nedenmi hiss edemiyorum elimle ve hareketleride degisti omceden net tekmeler atardi simdi sanki icerse balik cirpiniyor ya bisey titriyor gibi hiss ediyorum.sizler nasilsiniz .bu durum beni rahatsiz etdi lutfen cevaplarmisiniz belki normaldir.1haftaya kntrlm anlatcam doktorumada.bide en cok ayaha kalkarken karnim sertlesiyor yatiyorum gum boyu kalkmiyorum basda kanamalarim oldugu icin korkumdan doktor izin versede kalkmiyorum yatiyirum annem bakiyor bana ama arada kalkinca karnim tas gibi oluyor bebek sertlesiyor