Frht-cnss Kızlar tam 22 haftalık hamileyim bir gün önce detaylı ultrason da her şey normaldi çok şükür ama bu sabah akıntımın içinde kahvelik vardı bütün akıntımın rengi kahve değildi aralıklarla vardı sizce neden olmuştur ilk defa oldu korktum
myangelson Frht-cnss her ihtimale karşı bir doktora görünmekte fayda var canım biz bilemeyiz umarım onemli birşey yoktur 🤲🏻
Ayseeeenn Frht-cnss karindan mi.yapildi vajinal mi? Eğer vajinal se belki doktor zorladı falan diye geldi aklıma
Skn23 Frht-cnss canım eksi kan derler bende de kahverengi akıntı geldi 16 da ilerde içinde birikmiş kan vardı biraz bi gece yatış oldu. Deprem günü kızımı kucaklayıp kaçtım stres ağır kaldırma falan sebep. Olmuş olabilir dedi ve iğne ilaç başladılar devam ederse muhakkak git
Frht-cnss Seda06891 sadece bir kere geldi bidaha hiç gelmedi beyaz akıntı geliyo sizin ne kadar geldi
Frht-cnss Ayseeeenn yok karından yapıldı kahvelik beyaz akıntının içinde belli belirsiz vardı henüz gelmedi beyaz akıntı geldi hep
Frht-cnss Skn23 teşekkür ederim canım suana kadar hiç yok sabah biraz geldi o eğer akşam gelirse acile gideriz hemen gelmezse yarın mutlaka doktorumu arayıp haber vericem senin üzüntüden olmuştur muhtemelen zaten Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Skn23 Frht-cnss amin canım bende öyle düşünüyorum gerçekten . Ağır kaldırmış kendini yormuş olabilirsin sende genelde ondan da oluyor . Dikkat et inşallah devamı gelmez. Sağ sağlim kucağımıza alalım inşallah