Pank Selam dogum yapmis annisler, sezeryan sonrasi korse kullanimine ne zaman basladiniz ve hangi model tercih ettiniz acaba ?
0Iremssyl Pank bildiğim kadarıyla korse olayına doktor karar veriyor. Doktorunla gorusmelisin zamanı. Ben tayt olarak kullanmak istiyorum bu korse taytlar var ya onlardan ☺️ ama tarih konusunu doktorla görüşmek lazım cunku herkesin dikişi aynı olmuyor
Mervetnl Pank benim doktorum ertesi gün başlatıyormuş kullandırmaya bu cırt cırtlı olanlardan. Tayt korse önermedi mesela direk bel ve karnı sarandan al dedi . Henüz doğum yapmadım ama paylaşayım dedim sizinle.
Kubukargl Pank benim doktorum doğumdan 5 gün sonra kontrole gittiğimde başlayabilirsin demişti yarım tayt şeklinde olanı önermişti çok pahalı olmasına gerek yok karnını sıkı tutsun yeterli demişti bende e bebekten almıştım 15-20 gün içindede karnım gitmişti
Pank 0Iremssyl evet bende o tayt olanlardan dusunuyorum bazi yerlerde okudugum kadariyla ertesi gun bile onu giyenler olmus onunl daha rahat yurudum karnimi topladigi icin demislerdi, bazilari ise 20-25 gun sonra anca giyebilmis