gelartkk Arkadaşlar şeker yüklemesi yaptırdım kan sonuçları çıkıyor ama e nabiza düşmüyor. Acaba özele gittiğimiz zaman doktor görebiliyor mu sonucu ona göre gidicem bilgisi olan yazabilir mi?
Hilal2901 gelartkk devlette yaptırdıysan doktor görmeden e nabıza düşmüyor bazı sonuçlar. Barkod aldıysan ordan bakar
myangelson gelartkk devlet hastanelerinde böyle sıkıntı olabiliyor bazen ama sisteme dusmediyse özelde de görünmez diye düşünüyorum canım
gelartkk Hilal2901 devlette yaptırdım normalde hemen düşerdi e nabiza. Barkodla da bakamıyorum sistem hata veriyor. Şeker kanları farklı mı oluyor anlamadım ki
beyzacmvrc gelartkk şeker yüklemesi için kadın doğumdan mi randevu aldınız yoksa dahiliyeden falan mı