Tugce_022 Kızlar bugün 9 gün gecektim peçeteye açık kırmızı pıhtılı kan geldi acaba yerleşme kanaması mı yoksa regli başlangıcı mı
Tbsra95 Tugce_022 hersey olablir 😁hic güvenmiyorumda daha önce hiç test yaptınız mı 9 gün geciktiniz ya
myangelson Tugce_022 kan ver öyle netleşir canım ama sanki yanlış bilmiyorsam yerleşme kanaması pıhtıli olmuyordu gibi hatırlıyorum tabi emin değilim 🙏🏻
Tugce_022 Tbsra95 test yaptım 2 saat sonra ikinci silik çizgi olarak göründü başka bi rest yaptım onda da hiç çıkmadı
Tugce_022 Tbsra95 sabah verdim kan ama bence adet oldum belki de üstüne görüyorum yada başka bir şey 9 gün gecikme normal değil benim için ben günü gününe olurum
Alinrabia Tugce_022 bnde 10 gün gecikmistim ama bnm gecikmem oluyordu böyle sonra dedimki bı kaç gün daha bekliyim öyle yapayım dedim ama eşim test yap dedi erken test almıştık eczaneden öyle çıktı
aynenkezoaynen Söylediğine göre adet başlangıcına benziyor. 9 gün gecikme az değil, bazen gecikmeler olabiliyor maalesef o kadar gecikmeye insan ümitleniyor fakat boşa çıkıyor stresten sanırım