2022bebeki Ed11 Yani sizin hayat dinamiginize bağlı. Biz çok seyahat eden bir aileyiz ve ailelerimiz hep uzakta o yüzden travel sistemi hantal bulduk kabin tipi aldik
Nursaygi Ed11 Bagi neo aldım dün elime ulaştı güzel bir bebek arabası tavsiye ederim toplam ağırlığı 9 kg sürüşü falan çok güzel. 🤌🏻
MadameHappy34 Ed11 Joie Tourist Signature Edition Bebek Arabası + araba koltuğunu aldım kolay tek el ile kapanıyor yer kaplamıyor ve ağır değil,15 kilo ya kadar taşıyor.
Nursaygi Ed11 Bende ablamdan kalma puset vardı o yüzden pusetli setini değilde tek bebek arabası kısmını aldım. Youtube’de videoları falan var incelemeni tavsiye ederim çift yönlü kullanımı var. Bebeğin oturma kısmını çıkarmadan kapanması önceliğimdi ve hafif olması tabi. Diğerleri çok kullanışsız geliyor açıkcası.
gizgizz Ed11 bagi neo aldık şahane bişey çok gezdiğimiz için de kullanışlı geldi bize henüz kullanmak nasip olmadı ama yakın zamanda kullanacağız inşallah tavsiye ederim arada eşimle oynamak için açıyoruz 😂 22 kg’ye kadar taşıyor ve Yenidoğandan itibaren kullanılabiliyor puset de takılabiliyor katlaması kolay yer kaplamıyor
Daisy0000 Ed11 Dün bu bebek arabasını aldık,mağazada 4199 a düşmüştü. Acayip hafif ve pratik ,katlanınca minicik kalıyor ,sürüşü yağ gibi akıyor ben çok beğendim..Fiyatı da düşmüş bulunca hemen aldık
Daisy0000 Ed11 Asla katılmıyorum , onları da denedim, katlanınca falan o kadar büyük oluyor ki arabaya zor sığıyor .. Benim alt komşumda büyük tekerlekli kocaman bir araba aldı,hiç memnun değil hantal diyor
Tugceduman61 https://imgyukle.com/i/QxaJfh Ben chicco tercih ettim. Çok kullanışlı olduğu söylendi biraz tuzlu fiyatı ama kaliteli
Yldz23 Mamas papas strada modelini aldım araştırmalarım sonucu. Tek elle kapanabiliyor. Ağırlığı 8 ya da 9 kg olması lazım. 2 yönde de kullanımı var ve her iki yönde de kapanabiliyor. Kapandığında dik durabiliyor. Yatış pozisyonları çok iyi. Tente uzunluğu da gayet iyi. Araştırdığımda özellikle bunlara dikkat edilmesi gerektiği yazıyordu ona göre karar verdim.