Merhaba aranızda tüp mideli olupta hamile olan var mı? Hamileliğiniz nasıl geçiyor?Çok acıkma, kilo alımı için merak ediyorum. Ben tüp mideliyim henüz 5+4 hamileyim.Tek belirti kramplar.Mide bulantısı, kusma yok, lekelenme yok.Mide küçük olduğu için 2 saatte bir Sürekli acıkıyorum Çok az ama sık yiyorum. Midemin %80′i 4 sene önce alındı.45 kg vermiştim. Ona rağmen şu an 111 kgyum. Yani 111 kg ile hamile kaldım.Bu kadar yüksek kilo olması ve hamile olmak beni tedirgin ediyor.Ama olan oldu😅Kilo vermeye mi almaya mı devam ederim açıkcası bilmiyorum 🤷🏼♀️.Hamile olduğumu öğrendiğimden beri 2 kg gitti bile😅Tüp mideli olupta hamile olanlar, yüksek bir kiloyla hamile kalanlar biraz deneyimlerini anlatırsa sevinirim❤️