Kubracigimm Busenazcvs devlet hastanesinde Bekir Bey alanında başarılı ,ilgili bir doktor. Muayeneleri genelde dolu oluyor. Denk getirebilirseniz gidebilirsiniz bence kendisine
Sevval97 Canım ben filiz hanıma gidiyorum memnunum Fatma hatunda kendisi , devlette de Bülent beyi çok öneriyorlar