Kızlar benim doğumum normal şartlarda mayıs sonu gözüyor 28 mayıs ama ben başından beri sezeryan istiyorum çok büyük korkum var çünki ilk doğumum birde. Neyse eşim doğmasını istediği tarih 19 mayıs çok özel bir tarih çok isterim 19 mayısta 38+6 olucam doktoruma danışıcam daha bildirmedim siz bilirsiniz sezeryanın o tarihte iyimi erken deģildir inşallah🤗🤗🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 kaçıncı haftalarda oluyor genelde sezeryan epidural sezeryan.