husnatskn gidince o ebeye söyle , bilmiyorsa bişey konuşmasın! Konuşup hamile bir kadını panikletmesin!! Canım ben 31.haftamdayım son iki idrar tahlilimde kan : pozitif yazıyordu . Doktoruma sordum ,bişey değil o dedi , bakteri vardı, kültürüm temiz çıktı çok şükür 🙏 yani son iki idrar tahlilimde benimde vardı. Sen tahlil sonucunla doktoruna mutlaka git, enfeksiyon fln varsa ona göre ilaç verir. Kanama fln yok yani