bihterquenn Kizlar dünden beri belimde adet sancisi gibi ağrı var afedersiniz ishal ve mide bulantısı da eşlik ediyor bu duruma doğum belirtisi mi acaba bunlar 37+3 üz
Yazaranne34 Ağrı dereceleriniz sıklaşirsa mutlaka doktora gidin. Yalancı da olabilir ama sık sık ağrımaya başladıysa doğum belirtirtisidir