4 buçuk haftalıkken gidip kesesini gördüm şuan 7 haftalık doktor ne şu zaman gel dedi ne bişey dedi o kadar ilgisizlerdi ki gitmek bile istemiyorum. Hepsi bir yana midem bulantılarım kötü durumda evden çıkmak istemiyorum biraz daha toparlanana kadar hastaneye gitmeden geçirsem gebeliğimi diğer ay gitsem diye düşünüyorum sizce yanlış mı ?