Muezzarabiaertyudf bence gülnur çiftçide ilgisiz. Zaten devlet hastanesinden farkı yok gülnurun kliniğinin. Bende ona gidiyordum çok iyi biri, Allah var hakkını yiyemem. Ama sen muayene olurken içeri de başka hastaların olması seninle sadece ilgilenme alanının muayene ederken olması yüzünden bende doktorumu değiştirdim. Ama Urfada öyle çokta ilgi beklememek lazım . Hangi doktora gittiysem aynı. Benim ikiz olduğu için sezeryan ihtimali yüksek bende şimdilik bülent sezgine gidiyorum. Bülente de ilgisiz demişlerdi. Daha ilk gidişimdi ama ilgi alakasını beğendim. Sezeryanda da Urfada tavsiye edilen doktorlardan birisi olduğu için tercih ettim canım.