[silindi] Dmervwm boyunu nasıl ölçüyor acaba benim doktorum boyunu ölçemem dedi cenin pozisyonunda yatıyor dedi
[silindi] MerveSinan aynıymışız hemen hemen 29+6 bitti tam 30 olduk doktorda randevum vardı 1877 dedi kız bebek ama boyunu ölçemem bebekler , cenin pozisyonunda yatıyor doğru çıkmaz dedi
Dmervwm [silindi] [silindi] valla canim bana her gidişimde soyluyo boyunu 1 2 cm daha uzun yada kısa olabilir diyo ama genelde her doktor söyler yani