buket21 Arkadaşlar 2 buçuk aylık hamileyim hamileliğimin 7. Haftasında kaşıntı başladı ve geçmiyor kan değerlerim normal ama geceleri uyutmuyor her yerim kaşımaktan yara oldu başına gelen var mı
Dmrsld 33 haftamda başladı benimde hersey iyi ama kaşıntı var gebelik kaynaklı dediler sizin cok erken olmuş Allah yardımcımız olsun ben kantaron yağıyla rahatlıyorum