Momlife Merhaba kızlar eşi deprem bölgesinde görevli olan arkadaşlar değişim olacakmı yada ne zaman dönerler belli mi bilen varmı
cahillesohbetikestim Momlife bizim polislerde gönüllülük esastı 3 aylık süre ile gittiler. Eşim 1 ay sonra doğum olacağı için gidemedi ama gidenler 3 aylık gittiler diye biliyorum.
Btlabk Momlife merhaba benim eşim jandarma trafik dün gitti antep’e arıyan komutanı 10 15 günde bir degişim olucak herkes gitmek zorunda demişti 10 gün degilde 15 gün kalır diye düşünüyorum
Aylin355 Momlife benim depremden 2 gün önce doğumum olduğu için eşim izindeydi polis bu arada, bu pazartesi gitti antebe, ne zaman döneceği belirsiz malesef
Momlife selinsmother bende değişim olcağını ama ne zaman olcağı belli değilmiş böyle duydum ne kadar doğru bilmiyorum
Ozgee123 Btlabk Momlife Aylin355 Btlabk Btlabk birşey sorcam kızlar son ayımdayım doğumumun şuan bir ekip gitti onlar dönünce eşim gibilin ekibe sıra geliyor ama o haftalarda ben 37 haftalık oluyorum genede gönderirlermi çünkü doğum her an olabilir yada dilekçe felan verilebiliyormu mazeret gibi ?
selinsmother Momlife az önce 3 aylığına giden kadın astsubayla konuştuk da değişim talep etmişler değişim sağlıcaklarmış sizin eşinizde talep edebiliyorsa etsin
Btlabk Momlife simdi eşime mesaj attım degişim olmuş ondan öncekiler evlerine göndermişler sizin eşiniz asker mi
Aylin355 Momlife Aslında iyi oldu çünkü doğumuma gelemeyebilirdi en azından bebeğimle 15 gün geçirmiş oldu 😔 moraller bozuk inşallah kavuşuruz tez zamanda
Btlabk Momlife degişim oluyor bölgesine göre değişmiyorsa sadece trafikcilerle gitmedi asayiştekiler de var eşimin yanında allah kavustursun sadece arayan komutanı dedi degişim olucak ordakilerinde ailesi var dedi simdi mesaj attı herkes degişti dedi
Lavantakokusu64 Momlife eşim jandarma ben memlekette olduğum için gönüllü olarak gitti. 3 aylık bi süreç olduğunu söylemişti. 2 hafta olacak gideli. Polis tanıdığımız var 1 hafta 10 gün durup başka bi ekiple değişim oldu. İnşallah değişim olurda eslerimiz doğumda bizlerle olur
Momlife Lavantakokusu64 sizin gönüllüymüş o yüzden farklı sanırım bizim zorunlu 3aylık gönüllülerde oluyor galiba amiinnn 🤲🏻
Lavantakokusu64 Momlife Allah yardımcıları olsun. İnşallah uzun süre kalmazlar kalırlarsa da canları sagolsun