Meray29 Merhaba, genelde geceleri olan karnımın altında ağırlık oluyor sanki aşağıya baskı yapıyor gibi ağırlık ve sertlik erken doğum belirtisi olamaz dimi bu yani ara ara sizlerde de oluyor mu?
MadameHappy34 Meray29 Bebis canım büyüdükçe rahim büyüyor bende de aynı şey var bu haftalar hareketlerini daha net hissedersin bende kasılma ve sertleşme olduğunu söyledim 29+5 de randevum vardı doktor alttan muayene yaptı sizde şikayetinizi söylerseniz içiniz rahatlamış olur..
GULSE23 29+6 benimde karın bölgemde ara ara sertlik oluyor dün kontrolüm vardı sordum normal dedi dr . Seninki de normaldir ragat ol canım