Alevimu0508 Ben ilk haftalardan beri öyleydim patlayacak gibi ağrı midemi de bulandırıyordu zaten huzursuz bağırsak sendromum da var hep düşünüyodum hamile kaldığımda bu gaz problemini nasıl halledicem diye kullandığım bi ilaç vardı ben daha söylemeden zaten doktora gaz şikayetimi söyleyince onu verdi tekrardan istersen sende bi sor zararı yok dedi bana