Kızlar bir tek ben mi böyleyim ? Sağıma yatsam oraya sola yatsam oraya toplanıyor karnım sonra belim ağrıyor uyuyamıyorum düz imkansiz yatamıyorum yastık falan denedim yok imkansız gebeliğimin bitmesne 5 hafta kaldı hamile yastığı da almak istemiyorum. sizler nasıl uyuyırsunuz