Anneler merhaba 21 haftalık hamileyim bu 2. Gebeliğim ilkinde hiç böyle bir sıkıntım olması
tansiyonum düzensiz bi düşüp bi yükselebiliyor doktorum ileriki dönemde tansiyon yükselme ihtimali çok yüksek dedi coraspin başlamıştı 2 ay kadar oldu bu
fakat az önce uygulamada gebelik zehirlenmesi ile ilgili yazı okudum ve korktum açıkçası
1 haftadır midemde sırtıma vuran bir ağrı var
Daha önce yaşayan anneler var mıdır acaba veya şuan riski olanlar