Busra4598 Bugun itibariyle 33+4 olduk doktor doğum 8 Nisan dedi önce de olabılır sonra da dedi aranızda 8 Nisan olan var mı
Papatyaa_01 Busra4598 bizimkide 8 nisan, aksi bi durum olmazsa 40 haftayı bekleriz dedi doktor bakalım hayırlısı artık 🤲🤍
Ayselsinan 9 nisan da olabilir demisti hemsirem once yada sonra demedi dogumun 9 nisan olur demisti ilk hamile kaldigimda soyledi ama bebis ne zaman gelmek isterse bekliyoruz saglikla gelsin diye…
Busra4598 Ozlemiskndr normal düşünüyorum 40 hafta 8 Nisan oluyo önce ve sonra da olabılır bebiş nasıl gelirse artık
Kumsal10 Busra4598 25 haziran benimde uygulamaya göre benimde doğum 8 nisanı gösteriyor tabi daha doktorum bişey demedi