filizclp61 Kızlar benim ikinci hamilelegim bir kızım var 3 buçuk yaşında ilk hamileliğimde 18 kilo aldım bunda ne kadar alırım bilmiyorum acaba daha fazla daha mı az sizde neler oldu birde doğumum eylülun sonuna gelecek Eylül bebekleri ince mi giyer kalın mi önceki hamileligimdeki herseyi unuttum
AzraFarah filizclp61 bende senin gibiyim, insan tecrübesiz oluyormuş. Kızım 4.5 yaşında olacak doğum yaptığımda,ama Eylül ayı serin olur bebekler de hassas,kalın giysiler daha çok tercih edilir diye düşünüyorum
Beyazeller filizclp61 Ben 7 kilo vermiştim çok zor geçti , bugün yine tartılacağım 5 aylık olduk sanırım artık alırım kilo
Bircandeniz filizclp61 bebeğin kırkı çıkana kadar zaten havalar serinler ilk baş için uzun kollu tulumlar fala baya işine yarayabilir bence
filizclp61 Beyazeller benim daha 2 buçuk aylık olmadım 97 idim 93 oldum Allah’tan boyum var da kilo usturuplu duruyor😑
filizclp61 Bircandeniz bende kızımda da hep tulum kullanmıştım gayet pratik inşallah bundada kullanırım…
Cansudinc filizclp61 İlk hamileliğim başından itibaren çok hareketsiz kaldım haftanız erken benim gibi yapmamanızı öneririm 😅🥲
filizclp61 Cansudinc inşallah bol bol hareket ediyorum ama tabi son aylarda ne olur bilmiyorum hiç ya